четвер, 13 лютого 2020 р.

Семінар "Формування індивідуальної освітньої траєкторії педагога"

 3 лютого 2020 року відбувся теоретико-практичний семінар "Формування індивідуальної освітньої траєкторії педагога в умовах інноваційного простору". На семінарі розглянуто мотиви, які спонукають педагогів до самоосвіти; види діяльності в процесі самоосвіти, які сприяють професійному зростанню вчителя; напрями моделювання індивідуальної траєкторії безперервної освіти й самоосвіти педагога як персонального шляху реалізації особистісного потенціалу. Відбулося обговорення індивідуальних траєкторій проведення самодіагностування для виявлення індивідуально-особистісних і професійних установок, рівня професійної компетентності, сформованості компетенцій, самопізнання; індивідуальних траєкторій організації самостійної роботи, індивідуальних траєкторій планування і створення методичного продукту. Виникла дискусія щодо умов, за яких просування індивідуальною освітньою траєкторією буде успішним; внутрішніх факторів, що містять спонукання до вершин самопізнання. Конструктивно обговорювався алгоритм створення та що може входити до індивідуальної освітньої траєкторії педагога. Семінар пройшов в атмосфері взаєморозуміння і готовності до створення власних освітніх траєкторій. По завершенню теоретичної частини семінару учителі заповнили "Анкету педагога", розміщену на блозі ліцею.
Шановні колеги! Ви можете ознайомитись з презентацією "Формування індивідуальної освітньої траєкторії педагога" в будь-який зручний для вас час.