19 листопада 2019 року
вчителі ліцею були учасниками теоретико-практичного семінару «Пізнавальна активність старшокласників крізь призму їх
вікових особливостей». Мова йшла про те, у якому віці виявляються
схильності дитини, з’ясовується, фізик ти чи лірик, гуманітарій чи технар,
як палітра творчості розкриває таланти. Акцент був зроблений на актуальності
проблеми пізнавальної активності учнів у двох вікових періодах - старшому
підлітковому й ранній юності, оскільки кожен вік має свої фізіологічні та
психічні особливості, тому передбачає застосування різних засобів розвитку
пізнавальної активності. Діяльність із формування методологічних і
прикладних знань старшокласників є досить продуктивною на тлі розвитку
абстрактного й логічного мислення, рефлексії власного життєвого шляху,
прагнення до самореалізації. Особливої важливості набуває врахування тих
емоційних утворень, які сформувалися на певному віковому етапі й утворили тісні
взаємозв'язки, використовуючи які можна оптимізувати процес розвитку
пізнавальної активності до певних галузей знань. З презентацією «Пізнавальна
активність старшокласників крізь призму їх вікових особливостей», за бажанням,
можна ознайомитися на svetlanatarabrova.blogspot.com.