вівторок, 19 листопада 2019 р.

Теоретико-практичний семінар "Пізнавальна активність старшокласників крізь призму їх вікових особливостей"


19 листопада 2019 року вчителі ліцею були учасниками теоретико-практичного семінару «Пізнавальна активність старшокласників крізь призму їх вікових особливостей». Мова йшла про те, у якому віці виявляються схильності дитини, з’ясовується, фізик ти чи лірик, гуманітарій чи технар, як палітра творчості розкриває таланти. Акцент був зроблений на актуальності проблеми пізнавальної активності учнів у двох вікових періодах - старшому підлітковому й ранній юності, оскільки кожен вік має свої фізіологічні та психічні особливості, тому передбачає застосування різних засобів розвитку пізнавальної активності. Діяльність із формування методологічних і прикладних знань старшокласників є досить продуктивною на тлі розвитку абстрактного й логічного мислення, рефлексії власного життєвого шляху, прагнення до самореалізації. Особливої важливості набуває врахування тих емоційних утворень, які сформувалися на певному віковому етапі й утворили тісні взаємозв'язки, використовуючи які можна оптимізувати процес розвитку пізнавальної активності до певних галузей знань. З презентацією «Пізнавальна активність старшокласників крізь призму їх вікових особливостей», за бажанням, можна ознайомитися на svetlanatarabrova.blogspot.com.